FaceTime Siph and Zoo Pretoria it is!

6 juni 2021 - Pretoria, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we voor de tweede keer via FaceTime contact gehad met Siph en dat ging hartstikke goed! Hij was verdrietig toen we moesten ophangen en dat is een heel goed teken, al lijkt dat raar. Daar schijnt dan toch het begin van een band te ontstaan. We hebben gedanst, gezongen en gekeken. Super.

Na het videobellen zijn we naar Pretoria Zoo gereden met Uber. Werkt ook mooi hier, deze taxi’s. We hebben in Kenia al safari’s gedaan, waardoor we eigenlijk niet zo’n fan meer zijn van dierentuinen. Toch vonden we dit echt een hele mooie dierentuin. Ruimte voor de dieren en prachtig wijds opgezet.

Toch merken we heel duidelijk dat Corona hier ook nog steeds heerst. Het was niet druk in de dierentuin. Op straat en in winkels uiteraard mondkapjes voor, we worden gedesinfecteerd en ook hier wordt veel gereinigd.

Morgen gaan Fain en Hartger op pad.

Stay tuned!

Tweede keer FaceTime met Siph!Fain moet ook altijd op Instagram...Pretoria Zoo!The Big 5?Skyline en Zoo!Ruimte en blue sky!Afrikaanse wilde honden...Fain en een typische Afrikaanse boom...

1. Hanneke & Co:
    6 juni 2021
    Wat heerlijk om mee te lezen en mee te genieten van jullie reis. We kunnen niet wachten tot de eerste selfie met jullie 4. Liefs uit Zwolle
  2. Oma Harmke:
    9 juni 2021
    Lieve Carolien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dit is wel een heel bijzondere verjaardag op een heel bijzondere plek. Jarig zijn terwijl je al in wolken bent!
    Geniet ervan met z'n drieën òf: misschien al wel eventjes met z'n vieren.
    Hartegroet voor jullie, Harmke/oma Harmke