Siph is nu van ons!

14 juni 2021 - Pretoria, Zuid-Afrika

Een spannende en serieuze dag vandaag. We moesten ons om 11.00 uur melden bij de rechter in Johannesburg, Springs Court. Daar zou de rechter alle documenten moeten goedkeuren en de adoptie van Siph zou dan officieel zijn.
Belangrijk dus, omdat we nu deze documenten kunnen laten verwerken tot een uiteindelijk paspoort voor de kleine en grote man!
Na drie kwartier wachten, een Zweeds stel was voor ons, mochten we naar binnen met z’n vieren en de social worker.

De social worker heeft het gehele proces en papierwerk geregeld. Zij moest dus ook aanwezig zijn.

Deze rechter nam de hele stapel met ons door en wij moesten op vragen van haar antwoorden. In principe een formaliteit, maar alles moet wel goed gaan en goed genoteerd worden voor verdere verwerking. Fain en Siph hielden zich goed staande tijdens dit serieuze gesprek.

Na drie kwartier feliciteerde de rechter ons met de adoptie van Siph!

Ze wilde nog even graag met ons op de foto!

Rechtbank!

1. Opa en Oma:
    14 juni 2021
    Lieve Carolien Hartger en Fain wat bijzonder dat Siph nu al bij jullie hoort. Zo'n mooi gezinnetje.
    Wij zijn trots op jullie.
    Konden wij maar om het hoekje mee kijken.
    Alle liefs opa en oma / pa en ma.
  2. Oma Harmke:
    14 juni 2021
    Lieve Hartger en Carolien, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 2e zoon!
    Lieve Fain, van harte gefeliciteerd met je kleine broertje!
    En lieve Siph, heel hartelijk welkom!
    Een hele mooie tijd gewenst in het geboorteland van Siph!
    Oma Harmke.
  3. Hanneke & Co:
    15 juni 2021
    Lieve mensen, van harte gefeliciteerd met deze prachtige bijzondere dag! Wat een feest dat jullie nu compleet zijn. We hopen dat jullie samen goede eerste dagen hebben gehad. Geniet ook van alle eerste keren en van ZA. Liefs uit Zwolle